Friday, January 29, 2010

spectacles.


here you are yat,my new glasses!
warna brown.half frame.
first time aku pakai half frame.
selama ni pakai full frame.
this time mak aku pilihkan.
my previous glasses banyak kenangan.
sebab yang dulu ker0 pilihkan.
mak aku pun suka yang ker0 pilihkan dulu.
mak aku kata yg ker0 pilihkan tu wat aku nampak bijak.
haha.
dengan specs yang lama tu jugak aku tengok ker0.
kalau tak pakai specs tu,x nampak muka ker0.
dan jugak muka orang-orang yang aku sayang.
like my family.
like my best friends.
ko,mira,yana,sue,alin,ieqa,naz.
aku simpan specs lama sebab sayang.
im scared to let go my old memories yat.
i can't live without it.
i know ur scared to let ur old memories go too.
we're both scared.
but
we can't stop living right?
don't be afraid to take a step forward.
please be one helluva doctor that im proud of.
love u lots yat!

1 comment:

Y a T C i E said...

ahahaha.cun.
ahahahhaha.aku gelak sbb gamba mira dlm laptop kau.
ahahahahhaa